hejrane ESHQ

سوختن و ساختن...

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

به ثانیه ها گوش می کنم

و چشمهایم را می بندم و اشک میریزم 

چقدر خسته ام ....

چقدر دلم می خواهد همینجا بین عبور و مرور مدام ماشین ها و مردم دراز بکشم و دنیا را به ایستادن وا دارم ...

چقدر دلم می خواهد بروم بالا ترین جای شهر بایستم و بلند بلند بخندم... 

به خودم و به دردهایی که هیچ درمانی برایشان تجویز نمی کنی...


آه خدایا بیا هر دو دست برداریم تو از ساختن انسان و من از سوختن به پایش... ))):

  • Maryam gomnam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی