hejrane ESHQ

دلنوشته ای برای خدا

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ



خداوندا دلم بسیار گرفته است ...

خود میدانی از چیست ...

از این همه بد بیاری و غم و غصه و تنهایی ...

تنهایی نه از آن سو که بی کسی مرا رنج می دهد ...

از آن که تو ؛ آری تو ای بی منت دهنده تنهایم گذاری !

این حرف اشتباه است ؛ آری تو که مرا تنها نمیگذاری !

این من هستم ؛آری من !

بنده ی سراپا تقصیرت که تو را گاهاً با گناه از یاد می برم .

و تو چه بی منت اجازه میدهی در جوار رحمتت سکنی گزینم !!!

ولی قدر این بی منت ارزانی ات را هیچ جا نیافتم مگر در درگاه الهی ات !!!

و حال غم جدایی و رهایی تو که به پایان رسید و مرا در جوار رحمت بی کرانت قرار دادی ؛ هنوز مشکلی لا ینحل دارم ؛ آری مشکل!!!

مشکلم دل شکستن بندگانت هست ...با کارهایی که ناخواسته انجام میدهم ولی نمیدانم چه کنم که اگر دانم آن را هم نخواهم کرد .

آری ترسم از این است که به سویت رجعت کنم بدون آنکه دلهایی را که شکسته ام به دست آورم و ترسم از این است که چون خود گفتی از حق الله در گذرم ولی از حق الناس خیر...!!!

پس آمده ام به درگاهت زجه کنان که چاره ای جلوی راه این بنده ضعیف و حقیرت قرار دهی

ای بی منت دهنده عالم ؛ خدا

رحمی کن تا با پاکی روح و طینت پاک به سویت رجعت کنم

انا لله و انا الیه راجعون 

( از اینجا میخوام بگم اگه کسی دلش از من شکسته شده ؛ حلالم کنه )

مخصوصا تو عزیزم...منو ببخش

  • Maryam gomnam

نظرات  (۴)

  • سامانه افزایش بازدید
  • با تبادل لینک هوشمند می توانید به طور رایگان

    پیج رنک گوگل ، رتبه آلسکا و تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید

    جهت تبادل لینک هوشمند به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

  • سعید ملک وار
  • سلام

    در مطلب راز نوشتی

    در زندگی به هر چیزی که تمرکز کنید آن را گسترش

    می دهید،پس به آنـچه دلخواهتان است بیاندیشید.

    پس لابد  بد بیاری و غم ... رو میخوای که روش تمرکز میکنی

    گناهان ناخواسته بفرمایش پیامبر خدا ، دواش استغفاره همین

    و امام علی گفته :

    جانهاتان را با صدقه نگهدارید و مالهاتان را با زکات محافظت کنید و موجهای بلا را با دعا برانید

  • سعید ملک وار
  • سلام

    در مطلب راز نوشتی

    در زندگی به هر چیزی که تمرکز کنید آن را گسترش

    می دهید،پس به آنـچه دلخواهتان است بیاندیشید.

    پس لابد  بد بیاری و غم ... رو میخوای که روش تمرکز میکنی

    گناهان ناخواسته بفرمایش پیامبر خدا ، دواش استغفاره همین

    و امام علی گفته :

    جانهاتان را با صدقه نگهدارید و مالهاتان را با زکات محافظت کنید و موجهای بلا را با دعا برانید

  • سعید ملک وار
  • دوباره سلام
    یادم رفت بگم وبلاگ خوبی داری 
    خیلی وقت بود که وبلاگی نظرم رو جلب نکرده بود
    در رابطه با راز بازم بنویس
    بدرود تا درودی دیگر شاد پویا و توانا باشی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حرفای خوبیکه زدین :)
    هیچکس دلش بدبیاری وغم رو نمیخواد اما سرنوشت من با غم و بدبیاری گره خورده
    خوشحالم که وبلاگم نظرتونو جلب کرده :)
    حتما در مورد راز مطالب بیشتری میذارم
    التماس دعا....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی